søndag den 19. oktober 2014

Problemer, problemer, problemer...

 Det kan godt være, at det går hurtigt med at strikke sine ting på strikkemaskinen, når den kører, men der er altid problemer. Det er bare at sige PYT og komme videre!
Nogle gange er maskinen lidt som en sart blomst. Så strikker den fejl og så skal den pusses og nusses. Når man har sådan en strikkemaskine er det ret vigtigt at kunne finde ud at at skrue tingene fra hinanden og sammen igen. Hvis man ikke selv kan fikse problemerne som opstår, skal man have en reparatør helt fra Tyskland til at komme.
Ak og ve, her er jeg kommet til at føje et for- og bagstykke forkert sammen.: Det gik ellers lige så godt, så jeg blev lidt overmodig og glemte at tjekke en ekstra gang. Så er det bare se at komme i gang med at pille op...


Her sidder jeg og linker en sweaterkjole sammen. Jeg måtte veksle mellem at sidde på skamlen til venstre og kassen, så min ryg ikke værkede for meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar